Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Hétköznapi csodák

2017.03.12 20:34

Sokan nem hisznek a csodákban. De azt kell mondjam, hogy velem rengeteg csoda történik mostanában. Van, amit én magam engedek vagy teszek meg, de olyan is van, amit talán isteni gondviselésnek hívnak. Olyan sok dologért tudnék hálát mondani, meg még rengeteget tudnék kérni is. De ugyan minek? Talán megkaptam végül is azt, ami kellett nekem. A bizonyosságot, hogy még nőként is labdába tudok rúgni, bár ez már teljesen jelentéktelen. Azonban meg kell említsem a kiindulást tekintve....

Kellett egy hős. Nem mondanám, hogy egy hőst kaptam, de nekem mégis az. Nagyon megszerettem, és el se tudnék most egy másik embert képzelni mellettem. Egyre jobb, ahogyan telnek a hetek. Én már tökre nem is stresszelek, mint ahogyan kb két hónapja. Nem tudom meddig haladunk egymás mellett, de jelenleg nem is érdekel. Most csak simán boldog vagyok, és ennek nagyon örülök. Mert már nem görcsölök azon, hogy a boldogságom 2 nap alatt összeomlik, mint általában, csak élvezem az együtt eltöltött időt. Tudom én is, hogy nem lesz mindig könnyű. De látom, hogy tesz értem, és én is próbálok érte. Nem merem azt mondani még, hogy talán elindult egy kapcsolatom, inkább azt mondom, hogy nem tartom kizártnak. Szeretném is :) Épp ezért minden egyéb útvonalat lezártam. 

Van valaki, aki mindig akkor jön, amikor rá gondolok. Jön, és mond nekem valami okosat. Most épp kreatív írás tanfolyamot ajánlott nekem. Elgondolkodtatott nagyon ezzel. Megbeszéltük Tomival is, ő is mondta már korábban is ezt. Végülis vesztenivalóm nincs, csak még nem hiszem el magamról, hogy megállnám ott a helyemet. Minden esetre ideje elhinnem, hogy képes vagyok rá, hiszen évek óta ezzel tartom magamban a lelket, az írással. 

Most sok változásra számítok. Nagyon nyögve nyelős nekem már ez a tavaszi időszak, szeretnék túl lenni a sulin. Tudom is mit szeretnék tanulni, de egyelőre most pihenek egy évet mindenképp, nem folytatom azonnal. Most új ötletek jutottak eszembe így magammal kapcsolatban. Ez is egy olyan csodás dolog egyébként. Hogy végre látok egy fix irányt, amit szeretnék kipróbálni, vagy gondolkodni rajta, hogyan tudnék elérni egy újabb célt. Azért sokat elértem már, most ahogyan így visszatekintek. 

Nem tudom még hogyan fogom elérni, amit a fejembe vettem, de már azért kezd összeállni az egész. Most először várom a változásokat, és nagyon optimista vagyok a jövővel kapcsolatban minden tekintetben. 

www.youtube.com/watch?v=bHNKB1E6wOI