Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Csak mosolyogj :)

2017.03.26 19:04

Elég rég nem írtam. Próbáltam rendbe tenni azokat a gondolatokat, amik a fejemben forognak folyamatosan. Elég nagy nyomást érzek mostanában. De arra gondoltam, hogy most épp a "kapcsolat" van rendben, és így a többi dolog megy lefelé a lejtőn. Hiszen sosincs egyensúlyban minden egyszerre. Aztán tegnap jött egy hangya a fejemben, és olyasmire gondoltam, ami a jövőben némi távolléttel járhat, de megérné. Megoldaná sok problémámat. Még mindig úgy érzem, hogy az ajtók száma végtelen, és nem tudok dönteni, ami sokkal jobb annál, mintha nem lenne ajtó. Aztán van az az ajtó, amit nagyon nehezen engedek el, de el kell, mert úgy tűnik még sem opció. Hát igen...én magam alkottam a mondást..."A szerelem önmagában lóf*szt nem ér"...

Mióta Mókival beszélgettem Erdőkertesen, elég furán érzem magam. Sok igazság volt abban, amit mondott, csak eddig ezek a zavaró dolgok nem foglalkoztattak, rózsaszín köd volt/van és kész. De elkezdtem erre figyelni, és tényleg igaza van. Most Nagyon elbizonytalanodtam. Mert ezen a héten több olyan dolog is történt, ami nagyon nem esett jól Tomival kapcsolatban. A tegnapi napon, amit nagyon nagyra értékelek, történt három olyan dolog, amikor egyszerűen fel kellett ébredjek a rózsaszín ködből. Mérlegelve helyzetemet, döntenem kellett. Nagyon szeretem, jobban is, mint el tudja képzelni, épp ezért azt fogom tenni, amitől boldogabb lesz, mert általam nem az. Mindezt igyekszem mosolyogva és méltósággal egy alkalmas pillanatban. Számomra egyik pilanat sem az. 

Aztán közeleg az a nap, amikor színt kell valljak. Nem számítok megdöbbenésre, inkább hitetlen tekintetekre. Sokat gondolkodtam ezen, mikor vagy hogy. Onnantól olyan lesz az az idő, mint valami kis homokóra. Ezt is eldöntöttem, nagyon rég már. Beindulnak majd az agytekervények, elkezdődik a logikázás. 

Ha viszont arra gondolok, hogy jelenlegi helyzetem mennyire labilissá vált magamban, akkor a döntésem nem csak önmagam miatt született, hanem a jövőképem is ezt követeli. Hát nem lesz könnyű mosolyogni, de erősnek kell lennem. 

Magunk mögött tudunk egy sikeres bált. A mi gyerekünk Zulival ez, és tök jó, hogy ennyien eljöttek, és támogattak minket ebben. Végül azt kell mondjam, hogy nagyon jól éreztem magam. De mennyire látszik rajtam, hogy nem vagyok jól lelkileg, hihetetlen. Komolyan ez a legalja mostanában, kínszenvedés önmagamban lenni. Persze jó volt, sikerült jót tenni emberekkel, meg a körülmények ellenére magammal is, bár ha ezt most mindenki értené, sokan kiakadnának. Azért voltak érdekes fordulatok. Jó lenne még néhány ilyen alkalom! A fiúk is nagyon aranyosak voltak, nagyon megemelték a színvonalat szerintem. 

Nem panaszkodom. Mindig van fent is, lent is. Most sok volt a fent, és tudtam is, hogy lesz böjtje. Így az eszembe ötlött, hogy akár kicsit el is utazhatnék nyáron. Van az a mód, ami ezt lehetővé teszi. Olyan sokszor jön mostanában szembe ez az utazás téma. Nem lehet véletlen. Nem is ártana egy kis környezetváltás szerintem. Mindig kitisztítja a fejemet. Lesz egy pár dolog, amit most el kell engednem, de próbálom mosolyogva :)

www.youtube.com/watch?v=5bZxamUU0x4