Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Deal

2015.01.01 16:24

Egy napon mindannyian megtanuljuk mit jelent az adott szó. Egy napon mind megígérünk valamit másoknak vagy saját magunknak. Egy napon mindannyian megesküszünk valamire, ami fontos nekünk. Egy napon mindannyian szembenézünk önmagunkkal, és magunknak kell megígérnünk azt, amit talán a legnehezebb megtartani. Én kötöttem egy üzletet tegnap a sorsommal. A szavamat adtam a sorsomnak, ezáltal magamnak is. Talán nem egy szokványos megoldás választottam. De hiába ítéltek rosszalóan emiatt. A saját módszeremmel intéztem el a dolgot.

Nem megyek bele részletesen a megállapodás előzményeibe, csak nagy vonalakban leírom. Sokat hangoztatom, hogy mindenem megvan, és milyen szerencsés lány vagyok. Sokat hangoztatom, hogy nem kell ide se Isten, se angyal, se semmi, mert én csak magamban hiszek, és ezért érem el, amit szeretnék. Kivéve a fiúkat, ami örök kínlódást jelent. Sokan mondják, hogy milyen jó dolog szerelmesnek lenni, és boldognak lenni, én is kipróbálnám a dolgot. Amikor Vass Tomival beszélgettem, nagyon rádöbbentett, hogy mennyire félek belekezdeni egy kapcsolatba, nem is gondoltam, hogy ennyire nünüke lettem. Pár napig sajnáltam magam, aztán arra jutottam, hogyha ehhez is lenne elég hitem magamban, akkor ez is mehetne. És nem az a tipikus eset fordulna elő, hogy egy napig boldog vagyok, és utána meg rosszul alakul minden.
Megpróbáltam kitakarítani a félemeimet, és elhessegetni a gondolatot, hogy olyasmire vágyok, ami nem létezik vagy én nem kaphatom meg. Ezért tegnap elbeszélgettem önmagammal, és a sorsommal megállapodást kötöttem.

Adtam a szerelemnek egy hónapnyi esélyt. Januárban az első potenciális fiú, aki valamilyen úton módon érdeklődik felőlem, akkor is ha új fiú, akkor is ha régi, ha ír/hív/ beszél hozzám,az lesz a jel, hogy van keresnivalóm a párkapcsolatokban. Az első fiú, akit én potenciálisnak érzek és előkerül az említett módokon, ő az akivel lesz esélyem. Azt is megígértem, hogy normális nőként fogok viselkedni, nem zárkózom el előle, ami elég nagy kihívás magamat ismerve. A megállapodás alól kivételt képez Miki, Márk, Dávid, Ricsi és Ákos, ők csak barátok. Még jó, hogy ezt a feltételt is kikötöttem, mert Miki írt is ma nekem :) 

Ha letelt az egy hónap, és semmi sem történt, nem nyitotta rám senki az ajtót, akkor befejeztem, és nem fogok ezen gondolkozni többet. A szavamat adtam. Akkor ez nekem nem való. Ha így lenne, akkor legalább nem görcsölök ennyire a megfelelni akaráson, meg azon, hogy bennem nincs semmi érdekes.

Elég kemény üzlet ez, még akkor is, ha fatális marhaságnak tűnik. Próbálom elhinni, hogy jönnie kell valakinek. Rossz megfogalmazás...Jönni fog valaki, akit érdekel mi van a maszk mögött, és én nyitott leszek. Az alkuba belefoglaltatott az is, hogyha nem az etalonom lesz az első, aki megkeres, akkor őt is elengedem, még akkor is, ha őt hiszem igazinak. Ezzel együtt tudom biztosan, hogy szeret ő is engem, de talán ez nem működhet, vagy nem passzolunk, akkor sem ha 15 éve kínlódunk.

31 nap.Sok verzió átfutott az agyamon. érdekes kihívás ez mindenkinek, legfőképp magamnak. Úgy érzem felkészültem minden lehetséges verzióra, bár szokták mondani...ember tervez...

Már csak egy dolgot nem mondtam el. Hogy mit keres ez a kép itt. Nos ez azért van, mert új évre virradóan furcsa álmot láttam. Álmomban egy nagy zöld, füves területen álltam, ami körbe volt kerítve. Álmomban is elmondtam ezt az alkut a sorsomnak. Voltak fiúk is ezen a zöld területen, ott volt Ő is. Amikor elmondtam az ígéreteimet, és letárgyaltam az élettel, hogy mit találtam ki, mindenki elment a füves területről, és egyszerre tök egyedül maradtam, ami pont olyan szar volt, mint ahogy hangzik. És akkor meghallottam egy dalt, amíg ott ácsorogtam reményvesztetten.... Érdekes, hogy pont ezt a dalt hallottam a fejemben, pedig nem hallgattam előtte....

www.youtube.com/watch?v=6ELGEo0xLbM