Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Délelőttök a kádba

2013.08.27 00:53

Na a kozmetikusom most nagyon büszke lenne rám, mert egyből levágná, hogy ez egy Péterfy Bori szám címe, amit ő szerettetett meg velem.

 

Ma a főnököm mondott nekem valamit. Egy olyan dolgot, ami csak egy fél mondat volt, de nekem annyira jól esett. Ha gáz, ha nem, én szeretem a főnökömet. Nagyon szeretnék megfelelni neki, meg bizonyítani folyamatosan. Tudom, hogy már leraktam pár dolgot az asztalra,de még van mit. Íratott ma velünk egy időkapszulát: Mit szeretnél elérni szakmailag ebben az évben? Ági mondogatta, hogy miket írhatnánk be, és igaza volt, de én teljesen más dolgokra gondoltam, és azokat írtam bele.

Most érzem azt, hogy átállt a gondolkodásom tényleg lokálisról globálisra.

 

Hiányoznak a gyerekek, elmondhatatlanul. Viszont megismertük az új szülőket! Emellett külön örültem Juditnak és Hajninak, akik erősítettek minket :)

 

Tomi: Az összenézés szombaton, a madárban a fütty meg a jegyszedő a dagályban. Az egyetlen, ki megkapna. Jó ez a Péterfy Bori szám. Nehezen, de felszálltam a buszra este. Meg kell értenem, hogy neki ez nem megy. Én meg vagyok a: több,több,több. Igen, a fekete és fehér, a mindent vagy semmit. Ez mind én vagyok. Megint rátapintott egy nem kívánatos témára. Írjam fel a pozitív dolgokat magamról egy lapra minden este. Ennek ő nem látta a háttérgondolatát a fejemben, de nem tudnék egy ilyen listával szembesülni. Én elköszöntem tőle, fejben szanaszét ölelgettem és elköszöntem, de a sírást megtartottam a hazafelé vezető útra. Aztán írt, hogy megpróbálja a dolgokat, de nem tudja, ő mondta ma, nem tudja, mert ami nekem kis apróság, az neki meg nagy lépés. Még 17et alszunk addig. 17 nap, amit együtt tölthettünk volna.

 

Aztán jött a meglepetés itthon éjjel negyed1kor. Felvillant a facebook ablak: Tamás üzent neked! Csakhogy ez nem a mi Szőke hercegünk volt, hanem Vass Tomi. Nem is értettem hirtelen, de belementünk egyszer csak egy nagyon komoly beszélgetésbe. Egyszer régen volt dolgunk egymással, nagyon kis ideig, és onnantól nem igazán beszéltünk....úgy 5 éve talán. Aztán most ő kezdeményezte a dolgot, röviden és tömören vázolta a helyzetét. Nem értettem miért írt, de jól esett.

 

Érdekes és nehéz nap volt. Akárhová is nézek egyből Tomihoz kötöm. Vass Tomi első mondatai között hangzott el, hogy ő úgy tudja én Tomival milyen jóban vagyok. Én már csak ezt tudom: „A holnap mindig tiszta, nem szennyezi semmi hiba”.

 

A Péterfy Bori számot hallgassátok meg :) Nagyon jó szerintem :) Jó éjt!

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZcVsOv8c420