Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Hit...

2016.04.03 20:41

Sokan úgy érzik, hogy hisznek. Hisznek valamiben, és ez átsegíti őket a nehézségeken. A hittel léteznek, meggyőződnek, átvészelnek és túlélnek. Szavakat intéznek önmagukban ahhoz, amiben vagy akiben hisznek, és fohászkodnak olyasmiért, amit magukénak szeretnének tudni. A hittel erősebbé válnak,magabiztosabbá, rendíthetetlenebbé. A hittel teremtenek, vagy épp eltűntetnek. A hittel alkotnak. Alkotnak egy gondolatot, melyet önfeledt akarattal táplálnak a cél érdekében. Bizony mindannyiunknak van hite. Hit egy gondolatban, egy szabályban, egy meggyőződésben,egy személyben, egy istenben, egy lottóötösben, egy célban, egy esélyben, egy változásban....De mind hiszünk. Amit hiszünk, azt hajlamosak vagyunk elhinni is, a magunkénak tudni. De mi történik akkor, ha elvesztettük a hitünket? Ha nem maradt semmi, ami tovább lendítene egy ponton? Vagy egyszerűen csak elakadtunk...Olyankor mit lehet tenni?...

Szóval nem tudom én sem erre a választ...De talán lehet...lehet mérgesnek lenni.

Igen, pontosan rád vagyok mérges. Nem értem miért kellett ez, és miért nem lendülhettem túl rajta, amikor már számomra elfogadott volt? Miért kellett álmodnom róla, amikor már nincs kötelék? Miért kell megfeszíteni ennyire, amikor így is ettől féltem a legjobban? És lám ezt ítélted. Próbáltam jól kezelni...Nyitott ajtókat látni. De nem, elfújtad az ajtókat, mert te ezt is megteheted igaz?

Na és ha már itt tartunk...Tudom, hogy ezt meg én választottam, de ez most komoly? Komolyan a Szőkét is? Még őt is? Persze, gondolom, ha már lúd, legyen kövér, miért is ne...Tudod mit? Vidd csak el, téged meg az ördög vigyen el. Azt mondják, te mindig figyelsz mindenkire, hát kösz...Tartsd meg magadnak!

Na ami meg 10 éve volt, most komolyan? Ezt hagyod? Ez rendben van, hogy csak dobod vissza a labdát? Nem kérem ezt a labdát, ez nem szórakoztató, nem kihívás.

Ha meg már szükségtelennek gondolsz a társadalom részére, akkor javasolhatnék könnyebb és hatékonyabb módszert? Mert ez elég kegyetlen játék.

És lásd, még mindemellett is jófej vagyok, és azt mondom mindenem megvan, több is, mint amit kérhetnék. De te sem gondolhatod komolyan azt hogy majd a lábaddal a fejem fölött fogok levegőért kapkodni...Biztos nem. És hogy feladom-e? Igen, fel, nyertél, tessék. Bebizonyítottad, hogy képtelen vagyok erre az egészre, és sosem adsz olyat, akinek érdemes lenne. És ezt most tudod mire értem, nem írom ide.

Nem érdekelnek az emberi játékok, a szabályok. Olyan nehéz volna megadnod azt az egyetlen dolgot, ami ahhoz kell, hogy le tudjak lépni? Komolyan, csak ezt az egyet, el fogok vele tünni, és csak a hullámokat nézem. Alszok is, ha már ennyire erőlteted ezt az "Álmodj rószaszínt" témát. Mellesleg ha már ez a hepped, adhatnál használati utasítást is.

Meg ugye lehetnénk alkuképesek is. Valamit valamiért. Felajánlom...De akkor tedd te is!Akkor azt mondom kvittek vagyunk.