Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Hősök...

2017.01.14 21:05

Minden lány álma egy hős. Egy olyan ember, aki megvédi. Megvédi legtöbbször önmagától és a rossz gondolataitól. Hogy miért is tudnánk rátok felnézni álruhás hősök? Talán az izmaitok miatt? Meg mert mindenki ilyet szeretne maga mellett tudni? Mert sok pénzetek van? Vagy mert hagytok minket elepedni csak egy pillantásért is? Esetleg jó kocsival jártok? Vagy mert kifogástalan fogsort villantotok a lányok felé? Talán akad, akinek ez fontos, de valószínűleg bennem van a hiba, ha azt mondom, hogy nekem nem ilyen hős kell. Nem a külsőségek. Hogy kire tudnék igazán felnézni? Arra, aki figyel rám. Arra, aki törődik velem. Ha létezik ilyen, az azonnal keressen meg...

Elárulom, hogy a nők mindig erről csacsognak, rólatok pasikról. Hogy mennyire nem értitek, hogy egyes dolgok mennyire fontosak, vagy épp nem fontosak nekünk. Mindennek van értelme számunkra, amikor velünk törődtök, és figyeltek ránk. Az én hősöm is ilyennek kell legyen. 

Talán azért nehéz ismerkedni ebben a világban, mert mindenki el akarja rejteni a testi hibáit, és ezzel együtt a lelkieket is. Így hogyan lehet megismerni valakit? Nem lehet. Csak ki lehet találni. Nekem tetszik, ha egy hős kitalál. Mert akkor gondolkodik azon, hogyan közelíthetne jobban felém, tehát már tödődik velem. Én is szeretek kitalálni, de nem szeretem a hangulatingadozásokat. Ez nem egy nő dolga lenne? 

Olyat szeretnék, aki éjjel ott van, ha rosszat álmodok. Egyszerűen csak ott van, akkor is, ha fizikailag éppen nem. Olyat szeretnék, aki nem csak néz, hanem lát is. Hallja a hangomból is, ha bánt valami. A nők ilyenek...elvárjuk, hogy megfejtsetek. Tudom, ti meg azt szeretnétek, ha mindent a szátokba rágnánk, de akkor eltűnne az a varázslat, ami miatt megszeretünk benneteket. 

Egy hős mindig tudja, hogy az ereje nem az izmaiban rejlik legfőképp, hanem az agyában. Ha már a kockás hasad a legfőbb értéked, akkor egy értelmes nőnél halott vagy. De ha van eszed, akkor a kocka hasad csak egy plussz, de nem ez tesz téged férfivá, hanem az, ahogyan gondolkozol. ahogyan másokkal viselkedsz. Szeretem, ha valaki kedves, és rugalmas és ötletes. Hogyan lehetne egy csőlátású emberrel leélni akár egy hetet is? Nekem nem menne. 

Adtam időt magamnak, és mint tudjátok itt a projekt 30 éves koromig, hogy besétál valaki, aki azért szeret, aki tényleg vagyok. Hogy ki is vagyok? Fejtsen meg...Ez idő és sok sok energia, amit a mai pasik többsége (tisztelet a kivételnek) nem hajlandó belefektetni. Kérdezzen sokat, és adjon egyenes választ az én kérdéseimre is. Ne felejtsen el engem. Ha meg mégis hibát követ el, akkor legalább ismerje el. Egy bocsánatkérés is hőssé tehet valakit az én szememben...

Teljesen mindegy mennyi pénzed van, és milyen kocsival jársz. Ezek csak materiális dolgok, szükségtelen kiegészítők, enélkül is szeretnélek, ha rászolgálsz a bizalmamra. 

A hősök tudják, hogy a kis részletekben rejlik a siker kulcsa. Csak odafigyelés kérdése, hogy egy ember eljusson a másik bizalmi köréhez, viszont egy kis lépéssel el lehet törni egy átlagos csaj álmait. 

Persze, egy átlagos csajnak ne legyen annál nagyobb álma, mint amit hozzá tudnának rendelni, hiszen felborulna a világ rendje. De minden átlagos és átlag feletti nőnek csak egy hős kell. Egy hős, akire felnézhet :) Ha ismertek ilyet, akkor adjátok meg a számom <3

www.youtube.com/watch?v=Tgcc5V9Hu3g