Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Ilyenek voltunk...

2013.08.17 16:16

"Én nem vagyok sztár, nem is akarok az lenni...Én legenda leszek!" Vallotta Freddie Mercury, és vallottam én is sokáig. Jó gyerek, jó tanuló, jó óvónéni, jó barát, jó társ. Néha azt érzem ebből nem sok valósult meg. Az igyekezet megvan mindenhez, csak az önbizalom nem.

Jó gyerek. Ezt a fogalmat kicsit átértelmeztem mióta óvónéni vagyok. Azt hittem attól jó egy gyerek (amikor én az voltam), ha mindig megkönnyíti a szülei dolgát, "nincs vele probléma". Megnézem az ovisaimat és most azt gondolom, akkor jó egy gyerek: ha önmaga, ha képes bízni egy felnőttben, ha el meri mondani azt, amit gondol, ha néha csintalan, de mégis tisztelettudó, ha felszabadult.

Jó tanuló. Sosem voltam jó tanuló igazán. Persze az általános iskola idején, amikor erre oda lett figyelve még. Gimiben már nem hasítottam, mindig csak arra tanultam, ami érdekelt. Viszont a főiskolán mindent beleadtam. Az igazán érdekelt. Akkoriban a jegyek hajszoltak, mindenből a legjobb. Mások szerint beképzelt voltam, lehet igazuk is van. De nagyon meg akartam mutatni, hogy méltán ülök ott, hogy jó vagyok.

Jó óvónéni. Ez most nagyképű lesz, de jó óvónéni vagyok. Legalábbis mindent megteszek azért, hogy így legyen, ettől többet nem tudnék beletenni. Kicsit a szüleim felé is érdem: látjátok vittem valamire, elértem. Persze mindig van ebben feljebb (ezen most Móki nevetne, gyakori újévi köszöntésünk: BUÉK, mindig van lejjebb).

Jó barát. Hát ezt nem tudom megmondani, csak egy ember tudná: Móki. Ő igazán jó barát, mindig mellettem állt 20 éven át. Vannak persze ismerősök, haverok, akik szeretik magukat barátnak hívni, de igazából elég egy is, ha az igaz. Sok 20 évünk legyen még! :)

Jó társ. Valami nagy baj van velem szerintem ebből a szempontból. „ Tudod, hogy van ez. Kimész a pályára, beleadsz 110%-ot, és reméled, hogy jól játszottál.” /Bájkeverő/. Na én akármennyire igyekszem, csak a kispadra elég a teljesítményem. A Tomis dolgokkal is igaza volt mindenkinek, nem tudom elérni. Neki tetszene ez a megközelítés: sokat dobok kosárra, de mindig kipattan, és a lepattanót elviszi egy másik csapat. Na igen, tehetségtelen vagyok...De kitartottam meg minden, csak vannak dolgok, amik nem illenek össze. Így feladtam.

Nem számít, hogy sztár vagy legenda vagy, vagy csak egy hétköznapi ember. Ha valaki szeret, annak a világ közepe vagy. Aki még keresi a világa közepét, az hívjon fel.