Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Integetni fogok utánad...

2013.09.08 21:41

Tovább lépni. Tovább lépni egy vitán, egy helyzeten, egy cselekedeten, egy érzésen, egy emléken. Mindannyian tudjuk, hogy előre kell néznünk és nem hátra, de mégsem megy olyan könnyen egyikünknek sem. "Mi lett volna, ha?", "Ha másképp tettem volna" stb...Gyakori kérdések, amiket felteszünk magunknak.

Nekem nem erősségem a továbblépés. Nagyon nem jól vagyok már. Persze eszembe jut, mi lenne, ha...Ha nem csak  állnék ott nagy könnyes szemekkel, hanem tudnék mosolyogni meg boldog lenni kicsit. Látjátok, én is csak erre gondolok, hátHa mégis...Hátha mégis megpróbálja. Kértem tőle, hogy ha mégsem menne, hagyjon ott a Fügében. Kibírom, megpróbálom bírni, amíg ott van, aztán meg legalább nem leszek egyedül. Ezt csak Kriszti fogja megérteni.

Nagyon félek, hogy nem tudom végigcsinálni. Most még nem látom mi lesz utána. Vannak ötleteim- mint a fegyvervizsga-, de nem érzek magamban elég erőt elkezdeni.

Bocsi mindenkitől, ha ingerültebb vagyok, ez most így lesz egy darabig, azért is kell nyüstölni, hogy megszólaljak. Anya már jelezte nem tetszését, meg szerinte van email a világon. Kár, hogy nem látja, hogy nekem nem ennyi az egész. Na ezt se bírom, hogy elmondom mi a bajom, és akkor jönnek a megoldások: email. Mert egy emailezés majd megoldja a dolgokat. Na de mindegy is.

Mókitól is előre bocs, tudod, elrendezem majd magamban. Úgy beszélnék róla, csak nem tudok, mert nagyon fáj nekem. De képzeld Móki, találtam alapfokú fegyvertréninget, már meg is érdeklődtem a dolgot, folyamatban van. Mehetünk lőni.

Furát álmodtam Márkról, extra furát. Meglátjuk.

Sok erőt magamnak.