Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Jégpáncél

2016.11.05 22:14

Egy nap azt mondták nekem, hogy páncélt tettem magamra. Olyan páncélt, amitől azt remélem, hogy mindentől megvéd. El akarom hitetni mindenkivel, hogy ez a páncél olyan kemény, amin semmi nem hatol át, minden visszapattan. De én is tudom, hogy ez nem igaz. Nem pattan minden vissza. A páncélon belül van élet, akkor is, ha jégbe zárom. Annyira meg akartam felelni Nektek, mindig ez volt az első. Jöttek a pofonok, kialakult körülöttem a buborék, aminek a belsejébe nagyon kevesen láttatok be igazán. Azt is mondták, hogy nem tudom elengedni a múltat, és félek egy lépést megtenni a jövőben. Túlságosan félek döntést hozni, mert az hatással van másokra.  Viszont azt is megkaptam, hogy magamat kell néznem, és el kell engednem a haragot, félelmet, múltat. Valamint be kell fogadnom a jó dolgokat, és kívül kell tartanom páncél nélkül is a mások rosszát. Most itt ez a buborék, még félig fagyosan...DE! "Az élet mindig utat tör magának!"

1. Egységtudat....Hát ebben igyekszem hinni. A nagy egység, ami igazán én magam vagyok. Az én döntéseim, az én bevonzásaim, ami nekem jár.

2. Megbocsátás...Hát a haraggal magamnak teszek rosszat, mondják. Igaz, mert bele is fagyott sokszor a szívem. Mindig az bánt legjobban, akit a legjobban szeretünk. Nem szeretnék nevet írni, mert újabb felkelést szülne, de ennek a személynek nagyon nehezen tudok megbocsátani. Nem volt fair. Most, hogy felnőtt vagyok, én sem vagyok az vele, ezt is tudom. Megbocsátok, de fagyasztok a kezemmel, nincs bizalom, nem felejtek. Sajnálom.

3. Elfogadás...Egy valamit kell megtanulnom elfogadni, magamat. Jó szeretnék lenni, még mindig. Jó ember. De most még csak ember vagyok.

4. Jóvátétel...Van, amit nem tudok már jóvá tenni. Meg kell keresni mindig a jóvátétel lehetőségét, és tudni kell bocsánatot kérni. Gyakorló fázis, nagyon gyerekcipő.

5. Egészség... Edzek :) Ez nagyon sokat dob rajtam. Elkezdtem megint elfogadni a segítőket: Anikó, Betty. Nekem kellenek ilyen személyek, kívülállók, de nem. Igazán ez a nagy lépés, hogy eddig eljutottam. Büszke is vagyok magamra.

6. Ideális társ...Jelentem akadt valaki, aki abszolút életre keltett. Ezt sosem hittem volna igazából. Fogalmam sincs mi lesz vagy nem lesz. Mókinak fogalmaztam ezt meg: "Én meg azt gondolom h majd felismerem azt az egyetlent akiért hajlandó vagyok kompromisszumokat kötni,mert az nem áldozat lesz,hanem szeretet." Nem félek, csak szeretem, akkor is, ha ő erre nem kész még :) Nagyon fogom sajnálni, ha nem ő van megírva, de mindig szeretettel gondolok rá.

7. Siker.....Kemény munka, befektetett energia, lemondások is. De siker lehet az is, ha megszeretem magam, vagy ha elengedem a haragomat. Illetve meg tudok hozni egy döntést, ami csak rólam szól.

8. Bőség....Lehetek gyarló, de nekem fontos a pénz. Közel sem a legfontosabb, de szempont. Szeretnék utazni, nagyon szeretnék. Szeretnék egy lakást is, közel Mókihoz.

9. Béke és Harmónia... Az a rengeteg harag, most látom csak mennyi. Nagyon nehéz elengedni, letenni. Magam iránt való haragomat nem is tudom képes vagyok-e szeretetté váltani. Mindig lehet változni, csak akarat kérdése. Tanulom.

10. Bölcsesség...Ha meg már tanulás. Kevés az idő, sok a tudás. Mindig így érzem. Annyira tudni akarok. Nyilvén nem csak a lexikális tudás és az iskola adja meg a bölcsességet, de kell nekem. Szükségem van rá. Nem mindig könnyű fejlődni, de akarok, talán ez a legfontosabb...

 

A jégből is lehet építkezni, van ott élet, csak ebben tudok hinni...

www.youtube.com/watch?v=ZtYB-e5BJ_0