Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Karácsonyi csodák...

2013.12.23 09:11

Hisztek még a karácsonyi csodákban? Hogy olyan dolgok is megtörténhetnek, amik máskor nehezen? Az életben minden csak hit kérdése. Na nem akarok átmenni vallási vonalra, mert nekem csak egyféle hitem van. Egyetlen egy dologban hiszek a világon....Saját magamban. Általában ez a hit az, ami sosem csalatkozik meg.

Az unokatestvérem, Petra mondta nekem, hogy karácsonykor csodák is történhetnek, csak hinni kell bennük. Én erre eddig sosem gondoltam. De tény, hogy én is új erőre kaptam, és felkapcsoltam a karácsonyi fényeket:

Sok szép fény. Nekem ez a sokszínűséget jelenti. Egy alagút, ami az életem. Egy távoli városka, néha én is ilyen távol érzem magam ettől a mostani teljesítményorientált világtól. És balra egy háztető talán, de számomra egy háromszög. Jobban mondva az én olvasatomban egy prizma, ami számomra csak egy dolgot jelképezhet...Darkside of the moon borító- Pink Floyd. És ha Pink Floyd...A fal. És ha a falak...én magam.

Én magam is egy ilyen színes alagút vagyok. Rengeteg dolog érdekel. De látjátok mégis falak közé vagyok szorítva. És kívülről nem is lehet látni mennyi minden van bennem. 

Úgy lett minden, ahogyan vártuk. Én hittem a karácsonyi csodában, de talán magamban nem eléggé. A fejére fordított ajánlatomra az a válasz jött, amit vártunk. Jöhet a vállveregetés, azért bátor voltam ezt így bedobni. Azt a választ kaptam, hogy neki ez így most jó, és tovább kéne lépnem. De hát miért is bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű? Kérdem én: Te továbbléptél?  Egy szó sem hagyta el a szádat arról, hogy a barátnődet szereted. Az viszont igen, hogy van valami velünk. Mindig azt mondják nekem ezt vagy azt hagynom kellene. Miért kellene? Nem attól leszünk erősebbek, hogy küzdünk valamiért, ami fontos nekünk? Továbblépnék, ha tudnám, hogy nem vagyok fontos. Ő is csak ennek az erőfitogtatásnak az áldozata valahol. A falak ledöntésének. De ha ez nem kell valakinek, akkor önként és dalolva továbbléphet, nem? :)

Tudjátok, hogy én egyáltalán nem vagyok a Karácsony híve. Akik ismernek, azok tudják miért. Azonban kaptam már 3 karácsonyi csodát is. 1. Egy bögrét, amiért most megyek el Mókihoz, nem tudom milyen, de értem kiáltott állítólag, majd elmesélem. 2. Sárika. 3. Karácsonyi Miki, mert igen, 26-án találkozunk :) 

 

Jha és egy dal nektek...

https://www.youtube.com/watch?v=5yTMk_ur9kE