Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Lassú víz, partot mos...

2013.10.20 18:26

Jó a kép, szerintem :) Pont ilyet akartam mára.

Fura szeptemberen vagyunk túl. Ma beszélgettem Ákossal. Hát nem tudja mi történt Tomival, de szerinte nálam a Szöszi a "nr1". Max a nr2 volt. A nr1 még tudjuk ki :P

Amúgy eléggé jól vagyok mostanra. Lassan, de biztosan jövök felfelé. A hétvége is jól sikerült, Heniékkel kiruccantunk. Bár Edi gyengélkedett, de így is nagyon jó volt. Szombaton meg kergettem a pillangókat a fejemben. Na nem azért mert káros szenvedélyeim vannak vagy megbomlott az elmém, csak nagyon jó kedvem lett. Márkkal jót játszottunk, plussz megtudtam nagyon is bújhatok. Bónusz szeretet,pillangóhatás. Atti meg Attila nagyon viccesek voltak, sokat nevettem.A nagy dolgok, még Gerivel is összefutottam és beszéltem is vele pár mondatot. Marci...hát hagyjuk is, a szokásos formáját bírta hozni. Még Peti is lent volt. Viktor meg hívott át Hétkerbe, de én már nem bírtam volna reggel 5kor megvárni Attit.

Edzések, amikor csak lehet, nagyon szüksége van rá a lelkemnek. Meg levágták a hajamat is és két szemöldököm lett ismét :D Kivirultam most. Nem 100% még, nagyon nem, de csak így tovább. Azt mondom már 60%. Tehát kész a terv a fejemben a felállásra. Pontosan beleírtam a "varázskönyvembe"/Márk nevezi így/, hogy mi/ki mihez kell vagy miért.

Én azt tudnám elmondani Annának...Horváth Orsolya vagyok, 26 éves. Most ment el egy egykor fontos személy az életemből, de nem hiányzik. A munkámat imádom, csak felfelé nézek. Egyébként meg van egyéniségem, ami nem a mások követését vagy más emberekhez való hozzásimulást jelenti. Igen. Erősebb vagyok, mint Ő, sokkal erősebb. A part pedig tartogat néha meglepetéseket.