Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Megszólít az éjszaka...

2015.04.11 19:41

Sokak által vitatott tény, hogy léteznek-e szellemek. Mind azt mondjuk, hogy amikor meghalunk történik velünk valami. Felmegyünk az égbe, vagy újra leszületünk, vagy itt járkál a lelkünk az élők között. Rengeteg film és sorozat született kreatív emberek fantáziájának megalkotásával, hogy mi vár ránk, ha egyszer már nem leszünk. Sokan suttogják, hogy ők már láttak szellemet. Hallottunk már egy rakás történetet ismerősök ismerősei által paranormális jelenésekről, tárgyak be-kikapcsolásáról, tologatásáról. Személy szerint mellettünk hosszú ideig spiritiszta jósda működött. Bár sosem látogattam, mégis megdöbbentő, hogy egy iparág is épülhet a más világra. De valóság-e az, amiben hinni vélünk, vagy csak az agyunk meg nem fejtett, fel nem ismert része űz velünk egy tudatalatti játékot?

Én csak egy lányról tudok nektek mesélni, aki kiskora óta nagyon intenzíven álmodik, minden éjjel. És minden reggel emlékszik is arra, ami megjelent a fejében éjszaka. De egy jó ideje, mintha az álmai más arculatot öltöttek volna. Gyakorta megérezte, hogyha a szeretteivel valami rossz történt vagy történni fog. De időről időre új arcokat kezdett el látni az álmaiban. Kisvártatva egy-egy idegen meg is szólalt, és olyasmiket közölt, amikről a lánynak fogalma sem volt.

Rengeteg a furcsa kérdés, tudom. Hogyan jöhet elő valaki a más világról, aki egy élőn keresztül üzen a másik élőnek? Egyáltalán lehetséges-e, hogy valaki képes üzenni a halála után? Csak a tudatalatti játéka és a véletlenek összjátéka révén jönnek létre ezek a találkozások? Vagy más emberek is találkoztak már ilyen jellegű tapasztalattal?

Csak találgathatunk, hiszen amikor elmegyünk, nem tudjuk hová érkezünk, és hogyan mondhatjuk el az itt maradtaknak azt, amit életünkben képtelenek voltunk. Talán csak magunkat nyugtatjuk, ha egy közeli elhunyt személlyel álmodunk válaszokról. De talán valóban eljönnek hozzánk és békét próbálnak adni békétlen lelkünknek.

Vajon mennyire ismerjük és használjuk ki az agyunk adta lehetőségeket? Szerintem a józan ész határát feszegeti a tény, hogy valaki megjelenik egy lélek és üzen rajtakeresztül egy másik embernek. Főleg, ha ez többször előfordult már. Lehet-e véletlen? Az üzenet továbbításakor az élők megdöbbentő reális válaszokat csatolnak vissza. Tényleg létezhet szellemekkel suttogó?

Régen nagyon érdekelt ez a téma. Egyszer egy éjjel sokáig fent maradtam, évekkel ezelőtt. Kapcsolgattam a tv-t, és rábukkantam egy reality sorozatra, amelyben egy amerikai nő (Lisa Williams) azt állította, hogy látja a szellemeket. Ez mekkora hülyeség, gondoltam. Ilyen nem létezik. De tényleg nem? Egyre többet néztem, és elgondoloztam erről. Olyannyira, hogy én el tudom hinni, hogy létezik ilyesmi, nagyon is el...