Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Ördögűzés

2013.12.22 11:29

Találkoztatok már az Ördöggel? Nem az alvilági vasvillás fószerre gondolok, aki megnyerné a tűznyelő versenyt. Arra gondolok, aki bennetek lakik. Ott van veletek minden pillanatban. Súgja a fületekbe, hogy milyen jó rosszat tenni, pletykálkodni, negatívan gondolkodni, rosszkor sértő szavakat hozzávagdosni másokhoz, haragosnak lenni, és még sorolhatnám...

Én ismerem ezt az Ördögöt. Mi nap, mint nap találkozunk, és sokszor nagyon nehéz küzdeni ellene, vagy elhallgattatni és kizárni....mert az Ördög soha nem alszik....

 

 

Mókival úgy döntöttünk, hogy kiűzzük az Ördögünket. Vagyis nekünk igazából Nünükénk van. Az ő Nünükéje a munkahelyi tapasztalatai miatt lett. Sok rosszféle helyen megfordult, ahol két lábon járó ördögökkel találkozott. Nem is gondoltam, hogy neki is van egy Nünükéje. Tudjátok ő az erősebb kettőnk közül. Amikor kicsik volunk, talán ő volt a félősebb, de olyan nagyon erős lett, mint másik ember nem. Nem csak azért, mert ő a Crav maga. Fordított arányban működtünk, mostanra én lettem a nünübb. Móki egy legenda, az odamondós igazságosztó. Sose rejti véka alá az őszinte véleményét, és szinte semmitől sem fél. Jó, vannak kivételek, a felsőtárkányi temetőre néző panorámás apartmanunknál inkább behúztuk a függönyt. Tehát majdnem semmitől nem fél. Nem is értem, hogyen lett nünükéje, amikor olyan nagyon menő.

Ha olvastok, tudjátok, hogy mi az én nünükém. Régen olyan volt, mint a Flashdance zárótánca. Rámutattam és már közöm is volt hozzá. Most nem megy, előjön a Nünükém és behúzom a kéziféket. Ez azért van, mert már úgy érzem, ez nem megy nekem. Itt megint jön a garancia...ami semmire nincs. De mi van ha megint rombolót választok? Aztán majd megint rosszabb lesz.

Petra felhívta a figyelmem egy régi ismerős dologra: "A titok". Na ha nem ismeritek a filmet, az a lényege, hogy gondolati úton megteremtheted, amit szeretnél. Valahogy nem megy nekem. Igazából számomra az a titok, hogy hogyan jutottam eddig. Teljes önbizalomhiány az emberi kapcsolatok terén.

De persze az ördög nem alszik. És ha már ti sem bírtok vele....hívjátok Philt :)

https://www.youtube.com/watch?v=EprQGmZ3Imw