Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Pro és kontra

2013.10.13 01:47

Mindannyiunk életében eljönnek azok a pillanatok, amikor összegeznünk kell, hogy éppen hol állunk...

Pro:

Nézzük a jó dolgokat...

1. Attika: Nagyon másmilyen mint elképzeltem. Már értem hogyan tartozhat Petihez és Marcihoz, eddig nem volt világos. Ma sokat beszélgettünk. Atiban azt szeretem, hogy okos.

2. Pisti kőkeményen megmondta a frankót: Tomi, ha bántott, rakjam ki az életemből. És nem ér annyit, hogy szomorú legyek. Ezt tudtam magamtól is és Mókitól is, de hogy egy fiú mondta nekem, meg így uwe módon tette, ez kellett. Ezt most Mókinak jegyezném meg: lejárt az egy hetes gyászbogár időszak.

3. Móki: A könyvünk teli találat. Megírtam egy fejezetet és már fejben rakom össze a következőt. Ez egy nagy mentőöv volt most, és még Csimbi is itt van. Alig várom, hogy készen legyen az egész könyv. Ez egy jó verzió nekünk, mert minden második szó olyan poén, amin nevetünk. De átdolgozhatnánk kicsit, hogy mások is értsék. Köszi a lelki támaszt és a könyvet.

4. TRX: három betű és kőkemény szenvedés. De azt mondták jobban bírom, mint hitték /Go Texas Rangers/! Jha, hát igen, keményebb csaj vagyok, mint sokan hiszik. Úgy mondták, hogy srácokat simán lenyomok, jobban terhelhetőbb vagyok.

5. Kedves Tamás: én örülök, hogy végeztünk. Szabályok!

6. Márk: <3 Nagyon jókor volt jó helyen. Még mindig áldás, hogy kaptam az életembe. Sokat tett azért, hogy jobban legyek.

Kontra:

A nem olyan jó dolgok...

1. Hogy lehettem ilyen nyomi Tomival kapcsolatban? De tényleg. És akkor még gondoltam, hogy szeret engem. Nem rá vagyok mérges, hanem magamra. Bár valljuk meg eléggé övön alul jött ez a kis elfelejtett részlet, de már így is sok volt a számláján. Tanulság: megint rápazaroltam az időmet valakire, aki nem érdemelte meg A gyávaságot tartom még mindig. Az meg hogy ki mit adott ebbe bele /mert az egyetemi idő és a nemtommi/, ezt hagyjuk is. Én 8 évet, pontosan tudod hogy másokon átlépve.

2. Elengedtem a célt. Mert mérges vagyok, hogy nem én lettem. Amikor hozod a 110%ot, és tudod, hogy jól játszottál, és nem te leszel az mégsem. /Atti filmtipp: Bájkeverő/. Móki szerint türelmetlen vagyok. Szerintem: nem bírom ha nem úgy mennek a dolgok, mint elképzeltem, ez az élet minden területére igaz. Szóval elengedtem azt a célt, amit a saját erőmből kell elérnem, mert én megálmodtam. Még figyelek, megfigyelek, és kitalálom hogyan kaphatom meg.

3. Marci. Igen tudom, minek erőlködök. De annyira bosszant, hogy nem szeret engem. Tényleg kedves vagyok hozzá meg minden és ő meg semmi. Mondjak egy újdonságot? :D Mérges vagyok! Nagyon mérges vagyok, mert nem tudom mit csinálok rosszul. Legszívesebben néha úgy a képébe mondanám a véleményem. De nem akarom megbántani, vagy megharagítani. Aztán meg vasárnap is néz nagy szemekkel még mosolyog is, de a cica elvitte a nyelvünket ugye, az alkohol meg az eszünket. Senki nem érti, hogy az Ő véleménye nekem miért olyan fontos. Mielőtt félreértés esne, nem tetszik nekem vagy ilyesmi, de kell nekem, hogy megszeressen. Sok pillangót látnék ha kedvesebb lenne nem csak üres ketcupos flakont.

4. Hát igen. Ő meg kell. Kell nekem, mert van egy befejezetlen ügyünk. Felkerestem és mondtam neki, hogy most itt vagyok. Ez egy hülye ötlet és stb, ezért nem teregettem ki személyesen senkinek. De most Ő kell, mert tudom, hogy neki meg én :) - Móki ne ráncold a szemöldököd :P -

 

Én a listázás híve vagyok. A mérleg sokmindent megmutat nekem is. Így látom, hogy akaratos, mérges ember vagyok, jha meg egy kicsit együgyü is, aki észre sem veszi kivel van együtt. De azért az akarat néha jól sül el, célokat ad. A kedvesség pedig megtérül, Márkkal különösen. A csúf igazság/ Atti film!/, pedig földbe gyökereztet, éééés hat. Bizonyos dolgokban nem, nem bírom a kritikát. Más dolgokban pedig nem feltétlenül elég a hozzám közel állók véleménye, segítsége. Ez vagyok én. Teli hibákkal, de akkor vesd rám az első követ, ha benned nincs hiba ;)