Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Szemvillanás alatt

2015.01.25 19:07

Egy szemvillanás alatt megváltozhat az egész világ körülöttünk. Történhetnek jó és kevésbé jó dolgok. Igazából minden egy adott pillanat műve, és csak rajtunk múlik, hogyan kapjuk el azt a pillanatot. Én is hasonlóképpen vagyok az ötleteimmel. Elhatároztam, hogy ez az év jó lesz, eltervezem hogyan legyen, és ami rajtam múlik, azt meg is teszem ezért. Egy szemvillanás alatt fog eltelni az idő augusztusig, amíg elutazhatok. Meglehet, hogy nem minden perc fog az én tollam által íródni, de ahol kell, ott meglesz a kezem nyoma. Hogy addig mi is fog történni, azt is elöntöttem...egy szemvillanás alatt...

Még fél évet kell várnom az utazásra. Fél évnyi pihenés, a saját dolgaim egyenesbe hozása kell ahhoz, hogy ezt kiérdemeljem. Aztán kezdődhet az igazi munka, ami majd leköti teljesen az agyamat.

Sokat gondolkoztam azon, hogy miképpen építsem fel az évet. Szeretem, hogy Móki ennyire motivált, mert alapjaiban nála van az irányitás a jogsit illetően. Szerintem neki nagyobb szüksége van rá, mint nekem. Azért, mert ő többet utazik a városon belül is. Hétvégén elmentünk az esőben sétálni. Egészen érdekes volt az ok, amiért sétáltunk. Lakásokat és házakat nézegettünk. Nagy az egyetértés újpestet illetően. Alapvetően ha összejönne egyszer az elképzelésünk, akkor is csak 10 perc sétálásra laknánk egymástól. Most 20 percre lakunk. 

De visszakanyarodva a jogsihoz, láttunk egy csajos sulis tanulóvezetőt. Nem is emlékszem mi a neve annak a sulinak...Móki azt mondta, hogy az egy feminista klub. Hát nem nekünk való. Szóval február már az utánaérdeklődés időszaka lesz. Alapvetően nincs szükségem jogosítványra, de egyszer a szavamat adtam valakinek ezzel kapcsolatban, és meg is tartom. Tehát jogsira fel: www.youtube.com/watch?v=uvHuv9xVB9E

Aztán hipp-hopp itt a május, vagyis június eleje. Amikorra ki van írva a szakmai pályázat nyertesének kihírdetése. Egy szemvillanás alatt beugrott, hogy miről fogok írni. Meg akarom nyerni. Az önbecsülésem feljebb vinné szakmailag. Nekem ez presztízskérdés. Nagyon szeretnék fejlődni, tanulni, teljesíteni. Szeretnék jó óvónéni lenni. Olyan, aki képes megújulni mindig, új kihívásokat találni. Folyamatában el kell kezdenem a pályázat megtervezését. Szóval forognak az agytekervények, hogy mit hogyan. Hátha tudok olyat írni, ami megállja a helyét egy ilyen versenyen...www.youtube.com/watch?v=PBEXSiFzOfU

Elkezdtem bejárni Négyeshatosba megint. Akárhogy is nézem, hiányzott Dávid. Szeretem benne, hogy egy intelligens emberke, bizonyos szempontból nagyon egy hullámon vagyunk. Biztos az ikrek jegy miatt. Jó úgy beszélgetni vele, hogy egyből érti mit hogyan gondolok, és nem fordítja ki a szavaim. Ezzel együtt úgy gondolom, hogy neki is jó, amikor találkozunk. Szegény elég sokat hajt az üzletvezetés miatt. De csak barátként nézünk egymásra, és ez jó is így. Örülök, hogy itt maradt végül, így jól meg tudjuk beszélni, hogy ki hogyan gondolja a dolgait, felszabadító érzés...www.youtube.com/watch?v=fzNtyrQeH4A

El is érkeztünk az Azori szigetekhez. Csak hat hónap és ott lehetek. Mocskosul nagy mázlista vagyok, hogy ezt megadta az élet nekem. Az életünk egy szemvillanás alatt véget érhet, és addig meg kell tenni mindent, ami belefér. Nagyon nagyon várom. Már úúúúúúgy :P És el ne felejtődjék, hogy nekem még dolgom van az óceánnal. Nem kifejezetten most lesz erre alkalom, de ami késik, nem múlik. Ott kell lennem, és ez egy győzelem lenne megint csak, egy cél elérése...www.youtube.com/watch?v=rMbATaj7Il8

Aztán pedig elindul az igazán kemény munka az iskolával. Valahol már nagyon nagyon várom, pedig tudom, hogy ezzel megint mit áldozok be. De muszáj, hajt a motiváció belülről. Viszont ez még mindig csak a második lépcsőfok lesz. Még 3 iskola és egy PHD választ el a legfelső szinttől. És akkor azt mondhatnám, hogy elégedett volnék, akkor leraknék valamit az asztalra. Ehhez viszont nagyon fel kell pörögnöm agyban és energetikailag is...www.youtube.com/watch?v=SwYN7mTi6HM

Mondtam legutóbb, hogy vannak dolgok, amikről nem fogok nagyon részletekbe menően írni ezután. De meg kell említenem, hogy január elején én nyitott voltam valaki felé. Ez mekkora előrelépés már tőlem, nem is hittem, hogy lesz még ilyen :) De persze nem is bírtam rendesen kimondani, a másik fél pedig kihátrált. De legalább megvolt a fejemben a gondolat, és a félelmeimet félretettem volna, ez szemvillanás alatt...www.youtube.com/watch?v=LJ7qXHjxj_0

És hogy miért is ez a sok rockzene? Hát mert egy szemvillanás elég volt ahhoz, hogy tudjam mivel foglaljam le magam. Bizony...Alapítványi bál szervezése az oviban rock stílusban. Nekem találták ki a feladatot. Nagyon vágytam egy ilyen kihívásra! Alig várom már! www.youtube.com/watch?v=1w7OgIMMRc4