Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Szilánkok 2

2013.08.25 21:37

Próbáltam összeszedni magam, hogy valamit azért idefirkáljak. Nem nagyon sikerült...

Kicsit sok minden van most. Bálint is elment, nem ovis már. Szilvi nagyon sírt, és én is elhullattam könnycseppeket már reggel a buszon. Akkor tartottam magam, mert nem volt másik óvónéni, és jöttek mindig oda a gyerekek. Szilvin felbuzdulva nekem is kellene egy olyan nagy napszemüveg :)
 És még Zsófi van...Nem tudom mi lesz nélkülük, nagyon fognak hiányozni.

Tomi. Én nem akarok már hozzá beszélni többet. Nagyon összevesztünk ma. Azért is vagyok ebben a remek állapotban. Nagyon lesarkítva lát dolgokat, pedig csak szerettem volna, ha kijavítja, amit elrontott. Ehelyett még én nézzek tükörbe...Tudjátok, ha van valaki aki fontos nektek, és Ő mond valamit, ami fáj, az beleépül a tudatotokba. Az én tudatomba beleépült az a dolog. Ha ezt olyan mondja, akinek a véleménye mindenkinél fontosabb, az egy nem jó dolog. Ha a szeretteim ezt gondolják, akiknek adok a véleményére, tényleg nagyon gáz lehetek. 8 év a semmiért. Az időnek vége van meg a kitartásomnak is. Már csak kínozzuk egymást feleslegesen. Belülről nagyon összetört ezzel a mai nappal is. Nem is értette, hogy ez többről szólt, mint a négy fal közti elmélete. Nem javította meg ami elromlott, csak még jobban elrontotta.

Azt szokták mondani, hogy a mai világban a kapcsolatokban az a divat, hogyha elromlik, akkor újat vesznek. Én régimódi lehetek, mert megpróbáltam megjavíttatni. De van, amit már nem lehet. Én tényleg szerettem, nagyon szerettem. De ki kellett dobni, mert már nem javult meg.

Ne kérdezzetek róla, nem is akarok beszélni róla, csak a gyerekeket akarom. Botival autózni, Csengével nevetni, Zilivel egymásra nézni, Emma haját befonni, Lillamanót altatni, Bálintot megölelni, Atival kukucskálni, Zsófival csimpizni, Levivel viccelni, Márkot átvenni reggel, Áronnal beszélgetni, Ábicsucsut hallgatni, Gabót felvenni.

"Szeress, szeress, szeress" /Gia/