Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Titkok

2014.12.30 16:19

Mindenkinek vannak titkai. Olyan gondolatok, amiket csak mi értünk, mi hallunk, mi érzünk. Titkok, amelyek ott lapulnak minden mozdulatban, minden pillantásban. Amikről hallgatunk mások kérésére, vagy csak saját magunkat védjük vele. Gondolatok, melyeket jobb ha nem hall más, vagy csak egyszerűen nem mondhatjuk el másoknak. Az utóbbi napok tele vannak titkokkal számomra. Titkok, amiket nem értek vagy nem ismerek, de jelen vannak minden pillanatban. Titkok, amelyek az enyémek, mert igenis, mindenkinek vannak titkai...

Elutaztam a téli szünetben Gyulára. Nagyon szuper volt, jó volt látni a rokonokat és a kicsiket is. De ma nem erről szeretnék írni. Mert amíg ott voltam rengeteg dolog történt. Ezek a dolgok nagyrészt pozitívan hatottak rám, de végső soron megint egyedül maradtam önmagammal, és egyedül kell elrendeznem magamban a történteket. De ami nem öl meg, az csak megerősít, így mondják :)

Ott volt Miki :) Ha követi valaki a blogomat, az tudja, hogy ő is egy kulcsfigura nálam. Ő a legjobb fiúbarátom. Végülis az ő kedvéért is mentem most le, nagyon jó volt látni. Rengeteget sétáltunk és beszélgetünk egymással. Hasítottunk a téli éjszakában! Régen is ilyen sok minőségi időt töltöttünk el együtt, és most is ilyen érzés volt. Második naptól Vass Tomi is csatlakozot hozzánk, de róla később ejtek szót.

Alapvetően ismeritek a világlátásomat fiúk terén. Megvan kit szeretnék. Van az etalon: Ő. Volt egy beszélgetésünk egyik este, amíg Gyulán voltam. Facebookon chateltünk, és szóba kerültek dolgok. Új barátnője van, persze nem én :) De ezen már meg sem lepődtem. Viszont mondott olyasmiket is, amik nagyon durva felismerésekhez vezettek nálam. Néha nem értem mi ez az egész körülöttünk, minek ez a sok titok, minek ez a vesztegelés egymás pályáján, ha sosem egyszerre érezzük ugyanazt.

El sem hiszitek mi esett meg egy nappal később. A Szőke előkerült, és kaptam egy smst tőle, melynek lényege, hogy találkozzunk, amíg itthon van. Először nem akartam, mert megijedtem. Nem biztos, hogy én felkészültem erre. De utána arra gondoltam, hogy bennem nagyon sok a harag. Nyilván azért, mert van még bennem érzelem is. Felzaklatott, ahogy elváltunk. Hazudnék ha azt mondanám, hogy semleges már. Így úgy döntöttem, hogy ennek igenis meg kell adni a teret és az időt. Beszélnem kell vele, hogy meg tudjak nyugodni. Tudnia kell mi játszódott le bennem akkor. Nem megoldás ez sem, ami most van köztünk érzelmileg. Ha bajunk van, akkor szaladunk egymáshoz. Kötelék ide, kötelék oda, eléggé elbizonytalanodtam. Mondhatnám úgy is, hogy nagyon bekavarta most a gondolkodásomat. Mert bizony vannak titkaink, közös titkaink. És akárki akármit mond, tud, vél, én ismerem őt a legjobban még most is, és sajnálatomra fordítva is így van.

Titkok...Össze-vissza kuszálódott szálak. Egy világ, amit elhittem, és akkor jött valaki, aki teljesen új perspektívát mutatott. Ő pedig Vass Tomi. Azt mondta nekem, hogy nem tudja mennyire reális képem van róla. Igaza is volt, semennyire nem volt reális az, amilyennek láttam. Sokat beszélgettünk egymással az utóbbi egy évben. Most, hogy személyesen  is tudtunk beszélgetni, hihetetlen, hogy ennyi idő alatt teljesen kifordította azt a világot, amit láttam. Eléggé szégyenlem magam, mert nem mondtam igazat neki egy dologban. Nem tudtam, hogy ez lesz, amikor a szavamat adtam neki. Nem ismer még jól engem, és a helyzet az, hogy én sem magamat. Van az egyezségünk, amiben megállapodtunk, és el sem mondhatom neki emiatt azt, amit most gondolok, így hazudnom kell. Hiszen megbeszéltük, és első a barátság, az adott szó. Nem is tudja mennyire betalált azzal a viccel. Pontosan azon gondolkoztam, csak kicsit szélesebb sávban. Látjátok van az a titok, amit meg magamban kell tartanom. Mosolyogva konstatálva azt, amihez tartanom kell magamat Rohadt egy érzés. Nem így akartam gondolkozni erről az egészről, csak, csak...nincs csak, nem lehet csak.

Ezzel együtt sokat segített nekem. Tudom már hogyan kezeljem a Szőkét és azt is tudom, hogy miként legyen Vele is. Annak ellenére, hogy hazudnom kell most Vass Tominak, rávilágított egy fontos tényre a beszélgetésünk. Nagyon nagyon hálás vagyok neki ezért :) Szerintem nem tudja, hogy igazából ő segített nekem, és nem én neki. 

Bizony mindenkinek vannak titkai. Egy titkos üzenet, egy meg nem vívott csata, egy ki nem mondott mondat. Az utunkat végig titkok övezik, titkok, amelyeket talán sosem fedhetünk fel. De ami nem öl meg, az megerősít, így mondják :)

www.youtube.com/watch?v=Xn676-fLq7I