Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Viharsziget

2013.07.25 15:27

Nemsokára itt a vihar, mondják az okosok. De hogyan lehet kivédeni a saját viharjainkat? Csak reménykedve várhatjuk, hogy egyszer kisüt a Nap?

Rég írtam, nem volt rá időm. A hét elejét a bankban töltöttem. Eléggé aggaszt ez a részvényeladásos helyzet, nagyon sürgősen tanácsot kell kérnem egy megbízható embertől ezzel kapcsolatban. Nemsokára megkezdjük a felújítást, érvágás a bankszámlámnak, de muszáj már megcsinálni, elkezdeni.

Rengeteget pakoltam az utóbbi napokban. Kidobtam három zsák cuccot, limlomot. Kidobtam apa dobozaiból is pár papírt, kacatot. Nem volt könnyű megint felbontani azokat a dobozokat. Azokat a dobozokat, amiket még Mókival pakoltunk el akkor. Néha elgondolkozom, hogyan jutott ideáig. Miért ivott ennyit, miért nem tudott szembenézni problémákkal, helyzetekkel. Sokáig gyengének tartottam, de már nem, inkább csak azt gondolom így tudott eddig is fenn maradni. Nagyon kemény volt neki az élet, már gyerekként is. Elvesztette a  mamáját már 13 évesen. Én elvesztettem őt 18 évesen. Nagyon hiányzik, sok sebet feltéptem a dobozokkal együtt.

Aztán rászántam magam arra, hogy Marcinak elmondjam, hogy mennyire sajnálom, hogy aznap nem hallgattam meg. Ezt eléggé alternatív módon tettem meg, de nem számít, legalább kiadtam a feszültséget. Még mielőtt azt gondolná bárki, hogy odakötöztem egy oszlophoz és beszéltem hozzá, ez nem így volt. 5 percre próbáltam elengedni a félelmeimet (hogy utál majd, közellenség leszek vagy számkivetett nála), aztán csak leírtam neki. Márknak megmutattam, mondtam neki, legalább kreatív módon voltam égő :) Apropó Márk, süthetek újra :P Tegnap meg szerettem volna lepni, mert nem volt őszinte a mosolya, hogy átkerült a Kárpitba. Az én mosolyom sem volt őszinte, amikor elmondta. Így sütöttem neki, hogy az első napján kis jókedve legyen, de Viktor volt ott :P Nem baj, sütök neki majd péntekre.

Itt volt Peti két napot. Jó volt, sokat beszélgettünk, eljött velem Fügébe, amit felírhatnánk egy "sose gondoltam volna" táblára. Megnéztem a macedóniai képeket, hát gyönyörű, kár hogy nem tudtam velük menni erre a fesztiválra. De 2-án táncolnak Meggyesen, hétha eljutok és persze augusztus vége: Minden magyarok néptáncfesztiválja. Arra biztos, hogy elmegyek. Jövőre Horvátországba mennek fesztiválra, hát reménykedjünk, hogy tudok menni. Ma pedig Kylie-tól kaptam egy sms-t, ő a keresztmamám. Igazam volt a szívecskékről, hát igen. Ha egy fiú egy lánynak szíveket küld, az nem véletlen van :)

Találkoztam Tomival is, már nagyon hiányzott nekem. Szépen felöltöztem, még szoknyát is vettem, amit nem vett észre, de nem haragudtam rá ezért. Elég nehéz időszak vár rá, azt hiszem. Nyakán az indulás, és akkor még feljöttek azok a problémák, amik eddig is megvoltak, csak talán most jutott el arra a szintre, hogy tudatosan foglalkozik vele. Azt sajnálom igazán, hogy szerintem gépiesen probál megoldani egy lelki eredetű problémát. De örüljek, hogy foglalkozik vele, nem igaz? Tudom, hogy ennek van valamilyen oka, ami nagyon belül van benne, és még én sem tudok róla. József Attila is megmondta : "Nem én kiáltok"...Hát ő tényleg nem kiált, vagyis én azért hallom, amikor alszunk. Egyáltalán nem végeztük el még közös feladatainkat. Nagyon nem, 3. ide vagy oda.

 

Jönnek a nagy barátnőim az utóbbi napokban. Egyszerre rengetegen vallják magukról, hogy BFF lettek. Ez azért vicces, mert ugye nekem Móki az abszolút :P De Ő már túl a barátságon...;) Szóval vannak emberek az életemben, akik vagy akkor tűnnek fel, amikor bajban vannak vagy akkor, amikor egyedül maradtak. Nem baj, hát szeretünk és meghallgatunk mindenkit, ha ettől mások jobban érzik magukat. De már most leszögezem, hogy most ráérek még 2 hétig, aztán dolgozom. És ismét elnézést mindenkitől (még a hirtelen jött legjobb barátnőimtől is), de nekem az ovi a legfontosabb. Tehát, amikor dolgozok, akkor nem fogok elmenni éjszakai partyzásokra és stb. Meg nem érek rá egy héten 3szor. Furcsának gondolhatják egyesek, hogy nekem ez a legfontosabb, de az ovi nekem nem munka, hanem szerelem, mint sokszor mondtam már.

 

Mára ennyi, készüljön mindenki a hűsítő viharra, reméljük estére elér minket :)