Keresés


Elérhetőség

Hercegnő védelmi program

E-mail: horvathorsolya87@citromail.hu

Hurrá nyaralunk :)

2013.07.09 07:31

Mai bejegyzésem egy ígérettel szeretném kezdeni: Ati, úgy szeretlek :) Mondtam Marcinak is, de Ő nem kapcsol még erre, ha meg már Marci, még visszatérünk Rá.

Kezdjük a szép dolgokkal, mert az életem tényleg olyan, mint egy doboz bonbon, csak én sokszor nem a legjobbat választom. Nem minden arany, ami fénylik.

Az elmúlt napokban Balatonoztunk, családi megmozdulás. Anya, Ildi, Dóri és én. Jól éreztem magam, szerencsére tudtunk rengeteget fürdeni, de éjjelenként mindig vihar volt. Olyan elmélkedős nyaralás volt. Nekem ott sok emlékem feljön a régi dolgokról, amikor még család voltunk tényleg, Apával is sokat nyaraltunk ott. De már vissza is kanyarodunk Marcihoz és a kistesójához, mert örülök, hogy legalább Anya megvan még. Tegnap Fügében próbáltam bejegyzést írni. Beleírtam, hogy milyen nagy űr bennem, hogy nincs már Apa. Aztán ránéztem Marcira, és elszégyeltem magam, mert Neki már elhunyt a mamája. Én hálás vagyok azért, hogy nekem még megvan. Nagyon erős srácnak tartom, hogy így viselte a dolgokat, kívülről erős várnak nézem (de nem látom). Emlékszem, amikor beteg lett a mamája nagyon berúgott, akkor volt egy beszélgetésünk, amire ő már nem emlékszik sajnos. Szerettem volna megtenni, amire kért, de nem tudtam lehet-e. Ezért nem tettem semmit. Na de vissza a nyarláshoz. Szép idő, jó víz, remek társaság, sok nevetés, és köszi a lehetőséget :) Jövőre ismétlünk!

Ma Mókival indulunk útnak Velencére. Nála lesz a térkép, de ezt már ismerjük, szóval van nálam is és megnéztem merre kell menni :) Ez olyan 3 nap lesz, ami csak a miénk, Tesóké. Már nagyon hiányzik nekem ez a tartós együtt töltött idő. Amióta dolgozunk, annyira keveset tudunk találkozni, de az igazán minőségi idő. Tegnap felhívott délután: úgy kezdte, hogy üljek le vagy kapaszkodjak (jajj :D ). Ettől a héttől 500 kissebbségi gyerek nyaral Velencén, táboroznak. Egek :D Gyorsan átszerveztem a pakolást óvatossági szempontból: minőségi ki, gagyi be. Tudom, most diszkriminálok, de sajnos nem vagyok meggyőződve a biztonságról. Megbeszéltük, hogy még a fürdőruhát is lelophatják rólunk, úgy, hogy észre se vesszük :D

 

Történt kevésbé szép dolog is. De még nem tudok írni erről. Majd.

 

Jó nyaralást Nektek is :)